Bebeğim 3 ay 8 günlük bu sıralar emerken renkler desenler dikkatını çok çekiyor memeyi tutuyor nesnelere bakıuor geri emmeye başlıyor kafasını kaldırıyor bana bakıp gülerken gene aynı tut bırak hali oluyor bu süreç geçici mi normal mi bilen söyleyebşlir mi