Lütfen kötü sözler yazacaklar baştan yazmasın zaten anksiyetem var, akşam üstü ben plastik şişeden su içerden kapağı koymustum yere bi anlık dalgınlık bebeğim yanımdaydı kapak ortadan kayboldu ama bebeğim yanımdaydı başka odaya falan gitmedim elim ayağım titredi heryerde kapak aradım bulamadım yutmuş mudur diye çok korktum daha sonra oyuncak sepetinin içinden bi kapak çıktı ama o kapak mı o mu içim içimi yiyor normalde asla kapak tutmam bir yerde ama yutmuş mudur şüphesi aklımı yiyor çocuğum gayet normal duruyordu ona baktığımda sessiz sedasız yutmuş olamaz değil mi 😭hastaneye götürüp röntgen çektirsem mi yoksa boş yere mi olur eşim hayır ya o kadar büyük kapağı yutamaz mümkün değil diyor ama işte korku başına böyle bişey gelen var mı ???