Poyrazmom0 sezeryandan sonra sütümü indirdi. Sonrasında kullanmadım ama kullanmam gerekiyor galiba. Benimde sütüm var ama doktor bugün sütün az mı diye sordu🙄 3 aylık olcak bebeğim. 3.120 doğdu, 2.900e düştü. 5 Buçuk civarı kilosu ve 50 cm doğdu 59cm. Boy kilo ölçümü yapılan yerdeki doktorda “iyi boya gitmiş” dedi 🤷🏻♀️ vala anlamadım bebeğimin kilosu az mı 💁🏻♀️Geçen hafta da sağlık ocağında da 5 kilo 100 gr çıktı