Sevoo97 İyi aksamlar annişler benim Bi sorum olcak cocugum 1 haftadır her gün 18.30da aglamaya başlıyor 21.30da anca uyutabiliyorum sebebi ne olabilir acaba neden aynı saatte yaşıyorum bunu
ZeynepinAnnesi19 Sevoo97 bi doktora görünün canım farkli bişeyde olabilir ama zannımca gaz yinede doktor görsün kuzucuk belki Başka derdi vardır
Sema6666 Sevoo97 kiz ayni bnm kizmda ole. 2 aylik aksam 7 de basliyor huysuzluğu aksam 10 a kadar ama inanmicaksin belki göbeği de düşmüş olabilr bnm kzmn cok düşmüş gorumcem igneli suya okudu ck rahatladi kizm
Smnl Sevoo97 atak dönemine girmiş 2 hafta boyunca böyle olabilir kucağınıza alın sakin sakin şarkılar söyleyin dans edin yavaşça iyi gelecektir. 2. Ay alışıyla iyice huysuz olabilir ama sabır geçecek 🙏❤️
Cefaze Sevoo97 benim kızımda öyleydi dr gittik orta kulak iltahabi olmuştu bence bi götürüp muayene ettirin