merveee0 Kızlar merhaba doğumdan sonra doktora gittiğimde doktorum kırkın çıktıktan sonra gel demişti ve bizimde kırkımız çıktı. Acaba bi kaç gün sonra gitsem sorun olur mu ve kontrole gittiğimde ne yapılıyor tecrübeli anneler aydınlatır mısınız ?
onceuponatime_ merveee0 kendiniz içinse günün çokta önemi yok bir kaç gün sonra da gidebilirsiniz benim sezaryen dikişlerimi alıp ultrasonla bakmışlardı rahim toparlanmış mı diye bir de işte korunma yöntemlerinden vs bahsetti doktor o kadar
hamcokelek33 merveee0 benim dikişlerim 10. Gün alındı. 40 kontrolümde de hem alttan muayene yaptı hemde ultrasonla baktı. Sezaryen doğum yaptım bu arada
edafra00 onceuponatime_ merhaba korunma yöntemlerinden bahsederken nelere dikkat etmemiz gerektiğini söyledi acaba
merveee0 @onceuponatime_ dikiş alma mı? Ben bilmiyordum dikiş alındığını. Bu arada evet kendim için kadın doğum doktorum demişti
onceuponatime_ merveee0 bana doğumdan sonra taburcu olurken 40ınız çıkınca dikişlerinizi aldırmaya gidin demişlerdi
oykber1 Ben de sezeryan doğum yaptım 45. günde falan gittim dikişlerimi aldı kanama alanı var mı diye ultrasonla karnımdan baktı. İki ay sonra tekrar gel koruma yöntemlerini görüşelim dedi ama gitmedim🥹
onceuponatime_ edafra00 açıkçası biraz suratsız bir doktordu benim gittiğim sabit bir doktorum yoktu şehir hastanesinde doğum yaptığımdan dolayı rastgele bir doktora gittim kontrole 🙂 korunma yöntemi olarak ne düşünüyorsunuz dedi prez dedim iyi tamam yakın zamanda çocuk düşünmüyorsanız yeterli dedi bu kadar 😅 başka bir odaya yönlendirdi korunma yöntemlerini anlatsınlar diye sanırım ebelereydi ona da acele işim olduğu için uğramadım
eceee111 Nasıllllll dikiş mi alınıyor arkadaşlar benim estetik dikiş 2 ay oldu doğum olduğundan beri gitmedim doktoruma gerek duymadım açıkçası
onceuponatime_ eceee111 sizinki eriyen dikiştir belki alınacak bişey olsa doktorunuz söylerdi diye düşünüyorum çünkü benim geçen sene doğum yapan arkadaşımda dikişlerini falan aldırmamış erimiş ben dikiş aldırmaya gittim diyince şaşırmıştı 😅