onceuponatime_ sevdapk ben 3 aylık bebeğimi 5 dk zor durduruyorum 😅 2.5 ayından beri çalışıyoruz ama hala sevmiyor max 5 dk durup ağlıyor…sizinki ne kadar duruyor ? 4.ayında biraz daha uzayacak olmasını umuyorum
sevdapk onceuponatime_ önceki aylara göre uzadı ama keyfi yerinde olursa uzun duruyor yoksa ağlayarak devam yani :)
smileylaylom Ne kadar durursa o kadar yaptırıyordum 😁 sırt kasları açısından altına yastık koymadan yapmayı deneyin isterseniz karşısına da sevdiği oyuncakları filan koyun
sevdapk organikirmik önceki aylarda durmuyordu şuan daha uzun duruyor her defasında ağlayana kadar tutmaya çalışıyorum :)
smileylaylom sevdapk bebeğim 6 ay 14 günlük bazen 15-20 dk duruyor bazen 5 Dk sonra sıkılıp ağlıyor takılmayın 😃 ruh hallerine göre bence