Kızlar oğlum 3 buçuk yaşında biz bugün kidzania ya gittik oğlum çok eğlendi yaştan dolayı tüm mesleklere giremedik 4+ yazan tüm mesleklere girdik ama 6 yaşında nasipse tekrar götüreceğim bir çok 6+ yaş olan meslek var özellikle itfai bölümüne oğlum bayıldı 2 kez girdi çok eğlenceli bir mekan görevliler aşırı tatlı ve ilgili hepsi çocuklara beyefendi,hanımefendi diye hitap ediyor hepsi güler yüzle anlayışla yaklaşıyor mekanın tek problemi ücretleri biraz yüksek mekan içerisindeki yeme içme bile gereksiz fiyatlarda biz eşim oğlum ve ben gittik 2625 tl ödedik bileti online aldık.
İmkanı el verenler gittiginize pişman etmeyen bir yer gerçekten tüm cocuklar çok mutluydu.
Gitmeye tereddüt edenler varsa diye tecrübemi paylaşmak istedim özellikle 5 yaşı geçmiş ise çocuğunuz dahada fazla etkinliğe katılabilecek.