havvacb Kızlar kuzenim Ocak ayında doğum yaptib geçen ay 2 çocuk başvurusunu yaptık ama bu ay sadece bir buçuk 7 ayın ödemesi yazılmış hiç böyle bir sorunla karşılaşan var mı ne yapmam gerekiyor
sahim havvacb ne yaptınız acaba? Bende şubatta doğum yaptım başvurum ilk reddedildi sonra tekrar yaptım ve bir aylık para yatmış görünüyor. Bildiğim toplu yatıyordu
havvacb sahim şu an herhangi birşey yapmadım parayı çekmeye gittiğim zaman ya kaymakamlığa soracağım ya da tekrar başvuru yapacağım