gnsmm yo hayır evet her zamanki gibi içiyor oluyor aslıdna benim mesela tam memeye geciş dönemiydi mamayı bıraktım ilk gün 9 çişli bez oldu tamam doyuyor dedim emmeside gayet iyiydi diğer 2 gün meger icmemis üstüne yutma sesini duyuyordum ben gogusumdede sütüm gayette fazla vardı sagıyordumda bi baktık cişi azaltı yine durdum sonra turuncu cis yapmıs bi sabah hemen hastaneye gittk , bazen emiyor gibi görünüp içmeuebiliyorlar süt az olabilir süt olsa bile aktif emmeyebilir aktif emse bile doktorum sütün kaliteside önemli dedi bilmiyorum cok zor bi iş ama hava sıcak ter ile de atıyor olabilir