mommy1989 arkadaşlar kızım 17 aylık çok hareketli ve bugün yerde duran ütüyü ayağına düşürdü çok çok üzgünüm onunla birlikte ağladım bişeylerle oyalayıp oynayınca unutuyor ama görünce tekrar ağlıyo ayağını gösteriyor bilmiyorum napsam ne versem başına gelen var mı baş parmak tırnağı morardı lütfen bana bi akıl verin ilk kez başımıza böyle bi kaza geldi şişme yok ama tırnağında morarma var
kirmizibalikbeachte mommy1989 morardıysa tırnağı düşebilir. Allah beterinden korumuş çok geçmiş olsun 🙏🏻
Duyulurum mommy1989 çok geçmiş olsun. Geçen sene benim kendi başıma geldi ve ayağım 3 ay ağrıdı :( doktora gitmedim ben. Ayağının üstüne basmakta zorlanıyorsa bence doktora gidin
iremovic mommy1989 merhaba hemen kantaron yağı sürün morarmayı da indirir acısını da azaltır, yanma yok anladığım kadarıyla değil mi yanma varsa da iyi gelir
mommy1989 gg3848 teşekkür ederim umarım inşallah görsel ekleyeceğim ama ekleyemiyorum lütfen başına gelen yardımcı olabilir mi ağrı acı kesici bi krem vs var mıdır
mommy1989 Duyulurum hayır hareketleri gayet yerinde dışarı çıkardım ayakkabısını giydi koştu oynadı ama eve gelip yatırınca ayağını görünce ağlamaya başladı yine :(
sarpiskonunannesi Morarma varsa ilk aklıma gelen çatlak oldu. İmkan varsa bi acile gitseniz daha iyi olmaz mıı
mommy1989 sarpiskonunannesi tırnağında bi morarma var parmağında yok şişlikte yok ama bilemiyorum ona göstermeden dokunduğumda da ağlamıyor kan oturmuş gibi bi morarma var
mommy1989 iremovic bu postu attığım saatten beri hiç öyle ağlamadı Calpol verdim bide eczacı bana hidiroid jel verdi ondan sürdüm soğuk su tuttum suyu sevdiği için hep sulu oyunlar oynuyoruz şuan için bi sıkıntı yok gibi ama gece sızlar mı ağrır mı bilmiyorum çok tedirginim :(
mommy1989 iremovic merhaba bu arada kantoron yagını nasıl kullanıcam direkt aktardan alıp mı süreyim?
mommy1989 Aysunnkaya hayır akşam üzerinden beri herhangi bi ağrı belirtisi olması kuzenleri ile güle oynaya koşa koşa oynuyor ama eve gelince biraz ayağını göstererek mık mıklandı gece uykusuna yattı tek dileğim gece ağrısı olmasın eğer acı ile uyanırsa yarın mutlaka doktora göstereceğim
ipekkusunannesi mommy1989 çocukken aynı olay başıma gelmişti tırnağım çıkmıltı 1 ay gibi bi sürede kendini attı sonra4aya kadar da yeni tırnak gelmişti geçmiş olsun🤍
Aysunnkaya Gece ağlarsa bi calpol verirsin yatıştırır , aman dikkat et elinin altına öyle şeyleri koyma gözünü kapayıncaya kadar gidip elliyolar benim nerdeyse ocağı elleyecek o yüzden arka ocakta yapıyorum yemeği çok riskliler bebeler
mommy1989 Aysunnkaya evet çok haklısınız allahtan soğuktu ve yerdeydi ütü yatak odasında sakladığım yere kaşla göz arasında işte çok suçluluk duyuyorum