pimpiriklianne43 evet ben öyle yaptım kalanını buzluğa attım püre yapıp atarsanız daha kolay kullanırsınız, küp küp yapıp atanlar da var kıyma gibi incecik. Hava sıcak zaten çıkarınca 1 saat içinde çözünür en geç. Hava almayan bi şeye koyarsanız kararmıyor da. Ben saklama kabına koydum onu da tekrar buzdolabı poşetine koydum ☺️