Kızlar selam bebeğim 4 ay 11 günlük. Memlekete anneme geldim dün ve önceki gün biberonla mama verdi annem ben uyuyayım diye. Onun dışında emziriyorum. 1 saat önce filan uyandı memede durmak istemedi normalde de 10 dk filan emiyor zaten bu sefer bir iki emip ağlayarak ayrılmak istiyor memeden. Neyse annem aldı biberonu boş verdi bizimki de çekti diye hemen bu biberon istiyor biberon mamasını özledi filan dedi. Gerçekten aç mı anlamıyorum yoksa meme reddi
Mi yaşıyoruz? Gece güzel emiyor öğlen filan da emdi yani şuan böyle yaptı arada yapıyor. Ama her böyle yaptığında vermek istemiyorum meme reddi olur diye. Sizce ne yapmalıyım?