Mcnnm7 Merhaba biz ilk Munchkin kullandık hiç akıtma yapmamıştı. Sonra boyutu küçük gelmeye başlayınca ebebekten babyplus ın Çelik suluğunu kullanmaya başladık çok memnunum hem soğuk tutuyor hem de taş gibi hiç akıtma koku falan yapmadı. Öncesinde skiphop avent ve chicco kullandım hepsi akıttı koku yaptı. Ek olarak bir ay önce contigo gizmo aldım şimdilik ondan da memnunum akıtma yapmıyor.