Dün bir video izledim… Küçük bir çocuk yemek yerken boğazına bir şey kaçıyor, annesi Heimlich manevrası yapıp kurtarıyor. Kalbim ağzıma geldi izlerken.
Kendime şunu sordum:
“Allah korusun benim çocuğumun başına gelse, ben ne yaparım gerçekten?” Ek gıdaya geçtikten sonra konuyla alakalı videolar izledik bez bebekte pratik yaptık. Ama işte o an olayın şokunda yanlış yapıp daha da kötüleştirmekten korkuyorum.
Siz biliyor musunuz?
Yani gerçekten biliyor musunuz yoksa “duydum ama yapamam galiba” noktasında mısınız? Belki bilen biri yazar, hep beraber öğreniriz. Belki biz de bir gün birine nefes oluruz, kim bilir… (dilerim hiç bi anne baba bunu yapmak zorunda kalmaz )