bknn Kızlar merhaba bebek arabası alacağım bebeğim üçüncü ayını bitirdi . Kullanıp memnun olduğunuz bebek arabaları hangisi ? Bu konuda hiçbir fikrim yok ilk bebeğim . Sizce nelere dikkat etmeliyim alırken ?
nazanay bknn İlk çocuğuma Inglesina Trilogy almıştım ikinci el. İkinciye de onu kullanıyorum şimdi, çok memnunum.
zbyd23 Ben prego lotus kullanıyorum kabin boy almanı tavsiye ederim. Tek elle katlanıyor. Seyahat ederken çok kullanışlı oluyor.
anonimbus Ben bagi neo2 kullanıyorum bebeğim 1 aylık şuan çok memnunum sürüşü çok güzel bebeği sarsmıyor sadece pusetinden memnun kalmadım içindeki minderi bebeği tam sarmıyor ama 6 aydan sonra kullanacağı aparatı daha güzel kullanışlı