nunumm Bebeğim tam 4. Ayını doldurdu bugün sürekli bağırıyor sesini mi keşfediyor yoksa bir sıkıntımı var anlamıyorum sürekli çığlık atıyor farklı tonlarsa ağlaması yok sadece bağırıyor