Dün tam 6 aylık oldu kızım. 2-3 hafta önce de çiş sayısı bianda 2 beze düşmüştü ama emmesi de azalmıştı. Bir şey olduğunu anladım hemen doktora götürdüm idrar yolu enfeksiyonu çıktı. Antibiyotik kullandık düzelmişti. Şimdi tekrar azaldı ama bu sefer emmesinde herhangi bir problem yok ama günde 2 bez anca dolduruyor 2-3 sefer dolu dolu kakasını yapıyor. (Geçen sefer kakasını sayıyoruz demişti doktoru) Bu sefer herhangi bir problem görmüyorum ama yanlış mı yapıyorum acaba aklımda deli sorular