Kızlar oğlum daha 21 aylık, bende 2. Ye hamileyim gurbette tekim eşim 12 saat çalışıyor ve 1 gün tatili var bende hep evdeyim markete falan çıkıyorum sadece. İlk oğlumda şuan sürekli koşmak oynamak istiyor çok üzülüyorum çünkü hamileliğim çok zor geçiyor babası işten geldikçe ve tatilde çok ilgileniyor ama geri kalan 6 gün sürekli yatmak uyumak istiyorum ne yapacağım bilmiyorum doğumuma da 3 ay var hep böyle uyuşuk mu kalacağım oğluma çok vicdan yapıyorum ilgilenemediğim için var mı benim gibi olan ??