Dün erken gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı 10 saniye içinde belirgindi yani bugünde az önce kaset test deneyim dedim idrarımda yoktu aslında zorladım bi tık neyse yaptım testi boş bişey çıkmadı adetime de 2 gün var ben anlamadım hamile miyim değil miyim acaba kafam karıştı