Gündüz uykuları şu aralar tek sorunum. 5 aya birkaç gün kaldı ama 4. Aydan beri böyle. Sadece sabah ilk uykusunu uzun yapıyor 1 bazen 1,5 saat. Ondan sonrakiler çorba. Uykusunu alamadığı için huzursuz uyutmaya çalışıyorum yüzünü gözünü ovalamaktan uyuyamıyor yarım kundak yapamıyorum çok sıcak. Güç bela bir saatte uyutuyorum yarım saat 40 dk anca uyuyor. Gündüzümüz sürekli bir uyutmaya çalışma halinde geçiyor. Çok kalitesiz. Umarım 4 ay atağıdır.