Niloyaametee E-devletten bakıyorum. Yaşı kayıt olmaya uygun değil diyor. Gidip okullara mı sormamız lazım. Birde kayıtlar başladımı
simseklivekalpli Niloyaametee kayıtlar başladı yerler dolacak nerdeyse, anaokulu kaydı e devlette çıkmaz 5 yaş anasınıfı çıkar. Okullara gidip sormanız gerekir 🩶
AlinaEmreHan1 Niloyaametee Okula gidip sorun belki daha başlamamıştır kayıtlar. Belki başlamıştır da. İlden ile okuldan okula değişiyor ya. Ben 2 defa gittim , ağustosun ilkhaftası kayıtlar başlayacak o zaman gelin dedi okulun müdürü
Mnli Niloyaametee her okul dört yaş sınıfı açmıyor küçük bir yerse olmayabilir ya da onulları gezeceksiniz tek tek kim alırsa
simseklivekalpli Niloyaametee kontenjanlara göre sinif açılıyor zaten bulursunuz illaki, okul başlayınca bile gelmeyen vazgeçen oluyor her türlü kayıt olursunuz merak etmeyin 🩶
Kuzularinanasi Niloyaametee kayitlar temmuz ilk hafta basladi bile…normal yas 5 oldugu icin gozukmez edevlette.sizin o yas grubunu alan okullara bakmaniz lazim
Aseliva Niloyaametee bazi okullar yaslara gore kontenjan aciyokar mesela 4 yas icin sinif 5 yas icin ayri sinif givi gidip okullarla gorusmeniz gerekiyor
Birdunyabircennetannesiii Niloyaametee Bazı yerlerde başladı Geçen gün evimin yakınında bir yerde başladı ama maalesef yedeklere kaldım Bir yer daha var o da 11 Ağustosta başlayacak E devlette gözükmüyor 4 yaş
Sensen20 Niloyaametee anaokuluna 5 yaşında başlıyorlar ama bizim burda yarı devlet yarı özel bir anaokulu var 4 buçukta başlatıyor mesela o şekilde arastirabilirsiz özeller alır ama devlet okulu almaz yaşını doldurmasi gerekiyor
Niloyaametee Sensen20 devlet geçen yıla kadar 3 yaşta alıyordu . Yanlış biliyor sunuz sanırım. 4 yaşı alıyorlar ama belki şehirden şehire değişiyor olabilir