re11 Bebeğim uyudukça sütümü sağıyordum makineyi yıkarken yağlı olduğunu anlıyordum ama 5.Aya girdik ve hiç yağ yok gibi bana mı öyle geliyor hemde bebeğim zayıfladı normalde tombik bir bebekti 4 aylıkken 7 kgdı şimdi sanki kemikleri çıktı ne yapacağım ek gıda doğru düzgün bir şey veremiyorum yoğurt falan sebze yemiyor neler verebilirim
organikirmik re11 daha 5. Ayda bebekten kase kase bi şey yemesini beklemeyin zaten tadım yaptırmanız lazım, sebze yemeyecek tadacak. Ne zaman başladınız? Bir de yağlı şeyler tüketin kuruyemiş, tahin, zeytinyağı gibi.
asyaaslann Havalardan diye düşünüyorum benim oğlumda 5 aylık 5 gün oldu kilo alımı bu ay 350 gramdı havalardan çok terliyor suyu çok tüketiyoruz bence mevsimsel olarak anne sütüde değişiklik olabilir tadımlara başlayacağım bende sıcaktan emmekte istemiyor uyumuyorda
ebrrr789 asyaaslann benimde kızım 5 aylık oldu bu ay 400 gram almış ama çok mama içiyor kızım iki saatte bir içmesine rağmen az geldi ama artık yavasliycak diyorlar
re11 asyaaslann geçen ay 500 gr almıştı 5 aylık kontrole gitmedim ama bence zayıfladı gibi geliyor gözüme havalar sıcak aşırı terliyor bez sayısı bile çok düştü gün içinde 1-2 anca hipp kaşık maması varmış onlardan mı vermeye başlasam bilemedim
organikirmik re11 E tamam daha ağzına katı gıda yeni girmiş sebze yemiyor diye baştan kendinizi şartlamayın
re11 organikirmik şartlamıyorum sadece beğenmedi kaç kez denedim o yüzden farklı şeyler dememeye başladım şimdi
asyaaslann ebrrr789 evet 300 500 gram diyorlar mama ile beslenmede 700 grama kadar alıyor çocuklar mamanızı değiştirin bence mama içiyorsa mamaya göre az almış bende takviye olsun diye sma mama veriyorum ama biberon almadığı için kaşıkla çok az içiyor öylede bir faydası olmuyor o yüzden ek gıdaya geçmeyi düşünüyorum
ebrrr789 asyaaslann sma içiyordu çok içiyor bide aşırı derecede ama az aldı şimdi Bebelac golda geçtim bu hafta da bakayım fayda edecekmi
asyaaslann re11 aldım sevmedi canım benim aynı şekilde havalardan mı bilmiyorum emmesi azaldı gerçekten geçen ay sadece anne sütü ile 700 gram aldı vallahi neye yoracağım şaştım