Yesimvolkanyamac 4 aylık olduk ama o kadar yoruldum ki iş yapamiyorum hiç oglumu bıraktığım gibi cığlık cigliga ağlıyor hiç yanından ayrilmicam hep ilgilencem uyumuyorda kimsedede durmuyo artık hiç gucum kalmadı düşüp bayilcam diye korkuyorum
Ecre41 Yesimvolkanyamac 3 aylık olucaz aynı durumdayım 🤦♀️sırtı yer görmüyor emeklemeyi öğrenemicek diyorum ya resmen
Elifdivli1 Yesimvolkanyamac 8 aylık oldu hala aynı tuvalete zor kaçıyorum bazen kaçamıyorum bile. Oğlum 11 bucuk kilo sol kolum ve boynum o kadae cok ağrıyor ki taşımaktan. Gece desen uyku yok sürekli uyanır. Çok zor ama bi süre bu tempoyada alışıyor insan
sonsuz17 Yesimvolkanyamac 4 ay 11 günlüğüz bizde öyle aşırı ilgi istiyor kucak yanımda durun benle konuşun artı bide meme reddi uykuda emme çok yoruldum inş düzelir
Denizeylem Bende aynıyım bebegım 2bucuk aylık çok mızmız kendıne baktırıyor resmen her işim gücüm kalıyor yemek bıle yıyemıyorum evı toplayamıyorum uykusuzluktan gozlerım mosmor
Yesimvolkanyamac Evde dünya kadar iş var yapamıyorum odadan çıkınca ortalik ayağı kalkıyor hep yanında olcam hiç uyumuyor zaten kimsede bile durmuyor böyle ayaklarımı uzatıp bi 5 dk oturup kahve keyfi bile yapamıyorum çok yoruldum çok :(((
Babase Sanki postu ben açmışım gibi hissettim her cümlesi aynı 😔 bebelerimiz sağlıklı olsunlar da feda olsun her sey
Ikrazumra19 Yesimvolkanyamac korkma bayilmiyorsun valla herkes ayni 19 aylik kizim ustune 30 haftalik hamileyim ama hala ayaktayim cogu zaman agliyorum ama yinede kizim gelip sarilinca gucum yerine geliyor
Melike09 Yesimvolkanyamac Bizde de durum aynı 4 aylık. Memnuniyetsiz eskiye göre. Koyunca ağlıyor. Tek bakıyorum bide. İyice bana sardı. Eşim varken yapıyorum işimi. Azda olsa ilgileniyor ben dinleniyorum. Yoksa sinir sistemim bozuluyor eşime patlıyorum
Mom35 Yesimvolkanyamac ben tek kolla iş yapmayı öğrendim. Bı kolumda da kızım var, yapışık ikiz gibiyiz ama gecicek bu günler sabretmeliyiz 😌
Denizeylem Yorgunluktan elimese gereksız patlıyorum herseyı batıyor gıbı hıssedıyorum ayaklarım sallamaktan artık yara bere oldu 😭