YagizAlppp İyi günler güzel anneler annem diyaliz hastası bugün sabah ilaçlı film çektirdi doktor emzirenlerden ve bebeklerden uzak durman gerek demiş ne kadar süre uzak kalınması gerek bilgisi olan var mı ?
mss_12 YagizAlppp eşim ben hamileyken sintigrafi çektirdi.ağır radyasyon var diye biliyorum .ozamn kadın doğum doktoruna sormuştum 2 gün kesin 3 gün olabilir yanınıza gelmesin dedi.zaten bebek varsa gelmesin ped çekiminde bile 1 gün diyorlar.ben sizin yerinizde olsam 2 gün ayrı kalırım.