merry776_ diyet değil ama 3 haftadır yediklerime dikkat ediyorum. Gereksiz karbonhidrat almıyorum paketli şeyler yememeye çalışıyorum canım çok istemedikçe. Ve mutlaka her gün yarım saat yürüyüş yarım saat de spor yapıyorum. Bu hafta leslie yapmaya başladım ve karnımda bacaklarımda toparlanma oldu tartısa 1 kilo fark etti. Hiçbir şey yapamasal bile karın egzersizi yapmak lazım o göbek başka türlü gitmeyecek gibi