etuerk Betelgeuse_ rossmann varmı yakınlarınızda orada ya da trendyolda da olabilir dr. Beckmann camseramik temizleyicisi ile yapıyorum ben ( ben yurtdışındayım ama Türkiye’de ismi farklı olabilir ya da markası)
serpoo Betelgeuse_ bingonun temizlk spreyi var ben onunla ankastre , cam ve aynalarımı temizliyorm çok memnunum bez izi vs de brakmıyo
ayisit Betelgeuse_ cam ocaklara özel temizleyici ve kazıyıcılar var onunla temizliyorum. Jilet gibi bir kazıyıcı var kuruyan lekeleri camı çizmeden temizlemek gerekiyor. En son leke kalmasın diye de camsil sıkıp cam bezi ile siliyorum