1 ay 14 gunluk bebegim var ilk zamanlar asla emmedi sağarak bir şekilde anne sütü kaşığı ile besledik ama silikon ucla yarım yamalak emdikten sonra kaşığıda reddetti mecbur biberonla verdik silikonu bol bol gelmediği icin istemiyordu mama ve meme olarak gidiyorduk ama silikonlada kendini rahatlatıyordu üstüne bi öğün mama veriyordum bi ara tamamen mamayı kestim silikonla ezmirdim yeri geldi günde 14 saat aralıksız emzirdiğimi biliyorum ama yok aktif emmiyor boşaltmıyor mememi idrarı azaldı , memem dolu olmasına sagdıgımda gelmesine rağmen aktif emmiyor artık okadar yoruldum ki cocuguda zorlamak istemiyorum sagsam zaten artık zar zor bi ögün belki geliyor belki gelmiyor o da 3 saatte bir düzenli olarak değil çok yoruldum artık tamamen sütü kessem sütüm gitse tek mama mi versek diye düşünmeden edemiyorum emzirme işinden okadar yoruldum ve sıkıldım ki , keyfine göre günde 15 kere deniyorsam 3 kere boş emiyor 2 kere silikonsuz emiyor 1 kere silikonla emiyor okadar kafam karısıyor ki doyuyor mu doymuyor mu anlamıyorum inanılmaz yıprandım bu süreçte, bazen düzgünde mememi silikonsuz aktif emerken aksamına asla kabul etmiyor çığlık çığlığa mememle kavga ediyor tamam ozaman emmesin diyorum bu sefer biberonla verdiğimdede mememi istiyor kafayı yemek üzereyim ne yapacağımı bilemiyorum sütü keseyim tamamen mama vereyim diyorum vicdan azabı çekiyorum yorgunluktan düzenli sağım yapamıyorum zaten iyide hissetmiyorum kendimi bu durumda napabilirim bilmiyorum inek sütüde ve bişeylere alerjisi oldugunu söyledi doktorlar inanın yemek yemeye bile bişey bulamıyorum artık sütüm iyice azaldı gibi geliyor memelerim eskisi gibi asla dolu değil alerji maması ile devam ediyoruz napabilirim bu sureçte, bu tarz bişey yaşayanlar varsa yardımcı olabilir mi, korkumdan cocuk huysuzlanıcak sütümden yediklerimden diye 3 gundur sağıp buzluga atıyorum alerji maması ile besliyorum sadece cesaret edemedim sütümü verince yine alerji belirtileri baslayıp sabaha kadar aglayacak diye emmektende sogudu zaten 2 3 gundur cok caresiz hissediyorum hic emmek istemeyen bi cocuk olsa üzülmesem simdiye kadar coktan kestirmistim sütümü ama bazende gayet emmek istiyor içini bosaltmıyor bu sefer saatlerce oturup ağlamak istiyorum