HazelSeren anneyimmmben 3 aylık 5130 du bu ay bıraz gec gıttık 6300 cıktı kıyafetlerı var dıye 6100 dedı hemşire
3kidsmom HazelSeren bizde 3 aylığız 5500 e az dedi doktor üstelik 2750 hastaneden çıktık neye göre iyi yada az kilo diyorlar anlamadım siz 4. Ayda ekstra bişey yatınız mı güzel kilo almış
karanismom7 HazelSeren her bebek kendine özel her ay 800 1000 gr alması lazım kıyaslama kimseyle benimki 4 dogdu şuan 7 300 3 buçuk aylik😍 seninki çok normal
asilayse HazelSeren 7300 geldi 4 ayda.boy 66. 3150 doğum kilosu. 4. Ayda doğum kilosunun 2 katıysa çok iyi demişti doktor.
kucumsu HazelSeren prematüre olduğu için çok iyi toparlamış dediler. Sizin bebiş için de bence gayet normal hiç canınızı sıkmayın. Zaten sorun olsa söylerlerdi. Hem bebişler anlık çok büyük değişimler yaşayabiliyorlar 🥹