Bugün tam bir aylık oldu. Genelde akşam vakitleri memede çırpınıyor, memeyi ittiriyor. Uykuya geçerken yaptığını fark ettim. Süt mü gelmiyo acava diye mememi sıkıyorum süt geliyor… anlamadım niye böyle yapıyor. Bir de bu ara kucağımdan yatağına koyduğumda uyanıyor hemen…. Çok dertliymişim zormuş