Merhabalar daha önce yazdım ama kimse yanıtlamadığı için tekrar açıp yazıyorum. 7,5 aylık oğlum var. Normalde günde 2 kaka yapar çok nadir 3 olur oda aşırı olmazdı. Ancak 3-4 gündür fazla kaka yapmaya başladı. Kullandığım devam sütü var hipp marka combiotic olanı. Keçi sütlü olanı denemek istedim ondan sonra kaka sayısı arttı ve iyi gelmediğini düşünüp kestim. Ancak hala devam ediyor. Çoğu kişi diş süreci olabilir dedi ama hala 3 den fazla kaka yapıyor ve sıvı gibi. Çok sıvı olmasa da katı değil yani. Ne yapmam lazım bilgisi olan varsa paylaşabilir mi