mamabear_ tombikinannesi olabilir belki pamuklu karışımı ama yazmadılar. Ama model olarak falan çok güzel birebir geldi o konuda memnun kaldım. Sadece kumaş kalitesi çocuk için bir daha tercih etmem hep %100 pamuklu olmasına dikkat ettiğim için
Hale0108 tombikinannesi 2 gömlek aldım model güzel ama kumaşları çok ince uzun ömürlü olmaz , kırlent kılıfı aldım onlar baya kaliteliydi
karan3535 tombikinannesi oğluma alıyorum bedenleri bir beden büyük alın altta malzemesi yazar pamuk olmasına dikkat edin ben genel olarak memnunım. Ama büyük kıyaferleti için aynı şeyi diyemem göründüğü gibş gelmiyor