10 gün önce normal doğum yaptım hem içte hem de dışarda dikişlerim var, doktorum kanamam azalınca estetik görüntü için kullanabileceğim bir krem önerdi ama ücreti çok fazla ismi oscardı sanırım, çabuk iyileşme ve görüntünün düzelmesi için başka krem kullanan var mı daha uygun fiyatlı?