Kizlar 9 bucuk ayligiz nerdeyse 10 aylık olucaz ay sonu ek gıda başlarda iyiydi çok sıkmadim gayet rahat beslenme rutini vardı biz ne yersek yerdi ama 9. Aya girince iştahı hiç yok denecek kadar az resmen tabi diş dönemi de başladı ilk diş çıktı çıktıktan sonra istahimiz kesildi bu normalmi genelde diş çıkarken iştahı kesilir diyo ama bizim çıktı ondan sonra başladı bikac gün önce ikinci disimiz de patladı ondan kaynaklı mi yoksa ek gıda reddimi yasiyoruz biri bana teselli versin çok üzülüyorum böyle olunca ne zamana kadar sürer bebeğim hareketli bir bebek bide iyice zayıflayıp kilo vericek güçten düşecek diye endişeliyim doktora götürmek geldi aklıma ama ilk buraya sorayım dedim tecrübeli annelerimizden