Emiyor günde 1 kez 90 bazen 120 cc sma comfort veriyorum kaşıkla asla biberon almıyor onuda döke döke içiyor bazen içmiyor geçen ay 700 gram a yakın almıştı acaba yavaş yavaş ek gıdaya başlasam mı düzenli gittiğim bir doktor yok şehir hastanesine gidiyorum muameleyi anlatmak istemiyorum mamayı mı değiştireyim yoksa ek gıdaya mı geçeyim aynı durumu yaşayıp çözüm bulan var mı