utkummm brkarlık sevgililik hayatı çok guzelmiş ya vala yıpranmıs gibi hissediyorum kendimi resmen 22 yasındayım bakarken ne kadar kendime özen gösteren biriydim her gün konbinler yapar süslenir püslenirdim şimdi duş alamıyorum fırsat yok eşim işten gelecek anca öle alabiliyom kendime bakamıyorum uyumak istiyom kendimden vazgeçtim gibiyim halim yok keyif alamıyom çocukla dısarı çıksak bi ayrıhusa valla çocuk çantası hazırla cocıgu hazırla kendin hazırla çok zor hayattan bezmiş gibiyim bazen bekarlıgımı sevgililik hayatımı ozluyom gerçekten kuaföre giderdim hep şimdi hiç gidemiyorum 19 yasında evlendim evlendikten 8 ay sonra hamile kaldım hayattan genç yaşta bezdim bazen diyorum nie evlendim bazen diyom iyiki evlenmişim ama bekarlıgımıda ozluyom