veteriner_anne octaviablakee Benim kızım tam 3 aylık oldu rota ve menenjit aşılarını oldu 2 gündür huysuzluğu üstünde. Bir de 2 haftadır sesini keşfetti Zorda kalmadıkça ağlamıyor ama bağırıyor değişik sesler çıkarıyor 😂 bence en güzel zamanları başladı diye düşünüyorum iletişim kurmaya başladık resmen. Kitaplara da ilgi duymaya başladı resimlerine bakıp okuyoruz. Tek problemimiz uyku. Gündüz uykusunu asla istemiyor. Muhtemelen sıcaklardan etkilendi. Sizinki nasıl neler yapıyor kaç aylık ❤️
octaviablakee veteriner_anne sıcaktan olabilir belki beyaz gürültü ve ılık duş aldırıp uyutmayı denediniz mi
octaviablakee Benim kızım da 2,5 aylık. Bu aralar çok mızmız sürekli ağlıyor hala dilini tam olarak anlayamıyorum.. ama ümidim var güzel olacak herşey 🫶🏼 evde oturup bebek bakma işine alışamadım kendi psikolojimi düzeltmeye çalışıyorum bir yandan 🌸
veteriner_anne octaviablakee Yardımcı olan birileri var mı? Bebek bakmak sürekli evde durmak (özellikle benim gibi önceden yoğun tempo çalışmışsanız) ev işleri derken insan bunalıma giriyor resmen. Annem olmasa ne yapardım bilmiyorum çok yardımcı oluyor ama o da 1 haftalığına kardeşimin yanına gitti daha iyi anlıyorum bebek bakmanın ne kadar zor olduğunu 🥲
veteriner_anne octaviablakee Bizimkinde hiçbir türlü gürültü işlemiyor. Her gün öğlen yıkıyorum çünkü çok fazla terlemiş oluyor emerken özellikle su içinde kalıyoruz. Evde klima yok vantilatör de hasta eder diye ona yönlendiremiyorum. Azıcık uyuyor banyodan sonra. Bir an önce sonbahar gelsin de rahat edelim yahuuu 😂
octaviablakee veteriner_anne kesinlikle sonbaharda daha rahat edeceğiz kolayca dışarı çıkarırız rahat rahat uyur bebişler 🤍
octaviablakee veteriner_anne evet yoğun çalışan biriydim mimarım, şimdi eve kapandım.. arada anneme gidiyorum ama onu da daraltmak istemiyorum. Sizin anneniz hep yanınızda mı nasıl bir düzen kurdunuz?
veteriner_anne octaviablakee Hamileliği öğrenince imkanları zorlayıp annemlere yakın yerden ev aldık gündüzleri yanıma geliyor bazen ben ona gidiyorum, bazı günler yalnız oluyorum. Ama annem kızımı çok seviyor 2 gün görmese 3. Gün gelir mutlaka. Bence sizin anneniz de daralmıyordur torun baldan tatlı sonuçta onlar için 😍
papatya3458 Benim de bebegim 44 gunluk alismaya calisiyorum ama surekli huzursuz tecrubeli anneler gurultulu kaka yapiyor mukuslu surekli emiyor ve agzindan salya akiyor acaba laktoz intoleransi veya alerji mi var da botle oluyor
octaviablakee papatya3458 o dönem hem atak haftası hem de gazlı oluyorlar. Laktoz hassasiyetinde mukuslu kaka oluyor diye biliyorum. İsterseniz laktoz diyeti yaparak bir gözlemleyin
veteriner_anne papatya3458 Benimki de öyleydi çok gürültülü kakası vardı, ama yaptığı minnacık oluyordu. Gaz çıkarırken kakasını kaçırıyordu daha doğrusu. Bunu sorduğumda doktor emerken kaka yapıyor mu diye sordu hayır dedim belki de laktoz intoleransından şüphelenmişti bilmiyorum. Ama gün ilerledikçe düzeldi. Şimdi yine gürültülü bence kakası ama mukus hiç olmadı. Her mukus da alerji demek değilmiş zaten doktor yönlendirir zaten az kalmış 2. Ay kontrolüne.❤️
nurrd papatya3458 benim kide 4 aylık hep gürültülü ve yeşil yapıyor bi türlü neden olduğunu anlayamadım
octaviablakee veteriner_anne ah çok iyi olmuş, evde yalnız kalma durumunu aşsam ben de rahat edeceğim gibi geliyor
veteriner_anne octaviablakee Ben alışamayacak gibiyim tek başıma ruhum daralıyor 😀 kızım biraz büyüse de oyun oynasak bari 😂
octaviablakee veteriner_anne bizimde gürültülü kaka var. Bide bu aralar emerken çekilip bir daha alıyor sürekli memeyi, oyun mu yapıyor bi sıkıntı mı var bilemedim 😂