canan6668 Gamzelikiz_34 Benim Yok malesef olanlar da kayboldu en çok canım dedemin telefonda vardı 🥹🥹ölünce o telefonu da kapanmış bozulmuş 🥲🥲
farelikoyunkavalcisi Gamzelikiz_34  Yıl 2020 yaş 24 . Günde 5 forma değiştirdiğimiz korkunç düzeyde çalıştığımız sürekli ex verdiğimiz herkesin derdi olan covid zamanı. Bundan sonra zaten ülkemde hiç güzel bir şey olmadı
canan6668 Gamzelikiz_34 Bunu buldum 15 yaşındayım sanırım 😁😁😁Allahim tipe bak annem kardeşimle ma kınadan et çekiyoruz 🥹🥹🥹🩷🌸
canan6668 Gamzelikiz_34 Aynen Canim pekte Yok sanırım zaten telefonum yoktu bekarken dedemin telefonla çekerdim hep kendimi tuşlu telefondu arka kamerayla tuhaf olurdu selfie gibi çekmesi şimdi de selfie cikti 🤣🤣
Gamzelikiz_34 _YanakReisinAnnesii vallahi canım benim eskiden kahvaltımı yaparım anneme derdim dışarı çıkıyorum annem erken gel geç gelme derdi gene ettiğimi yapardım bir de 12’de gelirdim o zamanlar bu durumlar filan yoktu yani rahattı Türkiye çocukların rahat şekilde dışarı çıkartıyorlardı insanlar