Kızlar bebeğim hiçbir şey yemiyor zaten iştahsız bir bebekti hiçbir zaman hapur hupur yiyen bir bebek olmadı ama yine de midesine bir şeyler giriyordu yaklaşık bir aydır hiçbir şey yediremiyorum üstteki azı dişlerimiz çıktı alttakiler de cikacak şişmiş diş dönemi malesef ki çok sıcaklara denk geldiği için ishal oldu . Napacagim ben ne yiyiyor ne içiyor. Probiyotik verdim bugün ishali için sizinde bebekler böyle iştahsız mi