Hocam çocuğum 12 aylık ve otururken kambur şekilde oturuyor . Beline dokunduğumuzda kendini düz bi konuma getiriyor ama oyuna daldığında ya da normal zaman da kambur bir oturuş durumuna geliyor . Doktora gideceğiz ama hangi bölüme gitmeliyiz korkmalı mıyız