aptpt Kızlar merhaba 3.5 aylık bebeğim var normalde çok hareketli ve kendi kendine sesler çıkaran bir bebekti 3 4 gündür çok durgunlaştı hareket azaldı konuşuyorum ses azaldı sadece gülüyor başına gelen var mı doktora mı gitmeliyim yoksa oluyor mu böyle