Deletedmom322 Arkadaşlar 7 ay 11 günlük bebeğim var. Bikaç gündür burnunda geçmeyen hırıltı var. Serum fizyolojik yapıyorum, aspiratör ile çekiyorum ama hiçbişey gelmiyo, hırıltı devam ediyo. Ne yapmam lazım, bilgisi olan var mı?
canparcam123 Deletedmom322 doktora götürün bence belki ciğerlerine inmiştir tedavi edeer,hırıltı ilerledikçe bronşit oluyor
Deletedmom322 canparcam123 Durukaninannesi Öksürüğü, burun akıntısı falan hiçbişey yok. Sadece hırıltı. Uyurken de yok. Gün içinde oluyo uyanıkken. Anlamadım gitti🤷🏻♀️ doktora da gitmek istemiyorum her yer salgın mikrop 😏
Durukaninannesi Benim de bebeğim 33 günlük onda da hırıltı ve öksürük var doktora götürdüm her bebekte olabilir dedi bilmiyorum belki sizinki farklıdır ama hastaneye gidin bence allah'ım şifa versin
Durukaninannesi Deletedmom322 haklisin ama ilerleyebilir ben doktora götürdüğüm de bana sordu kacgundur böyle diye 2 gündür dedim bana kızdı neden şimdiye kadar götürmedin doktora diye sende dikkatli bir şekilde götürebilirsin ben iyice sardım sarmaladım 3 4 tane hastane gezdim önce eşim girdi kalabalık olan hastaneye girmedim en sakin hastaneyi bulduk gittik
xfundaaa Deletedmom322 hava vermelisin canim yada burnunu temizlicen ama şöyle cocugu https://www.instagram.com/p/B7ghTFiHjIq/?igshid=fjeryw0lksf8
canparcam123 Deletedmom322 sırtını dinlediniz zaman eğer böyle yukarı aşağı çıkan birşey gibi oluyorsa bence gidin doktora oğlum iki aylıktı bende geçer geçer dedikce geçmedi en son 16 gün hastahane de yattı ve artık her soğuk algınlığında bile hemen tekrarladı çok yattık bronşit ten onun için çok korkuyorum artık
Deletedmom322 xfundaaa biliyorum bu videoyu, nasıl çıkıyo öyle yaa. Ama bizim kullandığımız serum fizyolojik öyle değil ki. Damlatıp çekiyoruz. Nasıl olacak böyle 🤷🏻♀️
Deletedmom276 Deletedmom322 zaten o videoda doğru mu diye sormuş. Hırıltı varsa ufak enfeksiyon olabilir, yeğenimde de vardı 4 aylık. Burun spreyi vermiş doktor. Naçizane fikrim; öncelikle bir doktor görmeli, eğer emziriyorsanız mutlaka günlük öğünlerinize ilik suyu kemik suyu eklemelisiniz. Bizde de vardı aynı şekilde sf ile geçmeyen hırıltı, ilik sulu çorba kemik sulu yemekler ile düzelmişti.
Deletedmom322 canparcam123 çok geçmiş olsun. Baktım sırtına göğsüne ama herhangi bişey duymadım. Uyudu şimdi, sabah ilk işim tekrar dinlemek olacak sırtını ve göğsünü. Çok teşekkür ederim.
Minikbirel Ben kac defa goturdm kım alsa kucagına cok hırıltısı var dedi 11 aylık hiç bişe yok havlu koydum bakalm nasıl olcak alerjıden yada genız eti dedi kameralıdan bakılcak dedi genz eti için ama pek gorunmuo dedi bende goturmedm sanırsam alerjık ALLAH korusun bebeklerimizi