bekt55_ luna93 benim kızım ek gıda girdiğinde süt içmeye azaldı ve bizim böyle bi sorun var akşam 23.00 saat tan önce uyumaz o saat uyuyor sabah kadar kesintisiz uyuyor o yüzden akşam 7 doğru ek gıda tarhana sebze çorba irmik gibi bişeyler yiyor ve o saatte 210 CC süt içip gece uykusuna geçiyor ama gündüz süt fazla içmeye istemiyor bazen 50 70 bile içmişi var
luna93 bekt55_ Benimki de ek gıdadan önce güzel süt içiyordu, ek gıda sonrası sütleri yarılamaya başladı, gece sütünü biraz daha içse, sabaha karşı uyanmaz :) o yüzden istiyordum, mesela dün gece ki gece sütü 25 ml :)))
bekt55_ luna93 çok az benim kız geç uyuyor o yüzden akşam 19.00 19.30 gibi püre irmik tarhana sebze yani ne varsa yediriyorum ve saat 23.00 banyodan sonra 210 CC içip uyuyor sabah 9 bazen 10 kalkıyor 3 aylıktan beri öyle sadece sütü o kadar içmiyordu
sadbut Aselinannesi0655 aaaa yaaa bizim 45 gunluk en az 90 içmeli demişler ama sürekli kusuyor cocuk biz bi bucuk 2 ay civarı nasıl verdiniz acaba mecbur dayıyorum 90 ı rahatsız oluyor az beslersem gelişimi geri kalır gibi hissediyorum bu sefer bilemiyorum ne yapacağımı bitiriyor 90 ı ama zorlanıyor sonrasında kusuyor hep belli huzursuz Kac vermeliyim acaba yardımcı olurmusunuz bilginüz varsa