Merhaba,oğlum 20 aylık park yataktan normal yatağa geçeceğiz odası biraz küçük .sizce ikeanın uzayabilen karyolalarından mı almalıyız yoksa divan tarzı altı yavru yataklı karyolayı oda ölçüsüne göre mi yaptırmalıyız? Çok arada kaldım ikea yataklarını beğenmiyorum çok sünger gibi .fikri olan ??