Merhabalar bebeğimi doğduğu günden beri ilk 30 2 saatte bir 30 günden sonra ¾ saatte bir emziriyordum.Bebeğim artık 2 aylık bazı doktorlarda 2 aylık olmuş herhangi bir sağlık sıkıntı olmayan bebeklerin gece uyanmazsa beslenmesine gerek yok diyorlar.Bebeğimin kilo alımı iyi günlük 6 çişli bezde alıyordum.Dün gece ilk defa bebeğim uyanmadı normalde açsa ağlar bende ağlamadığı için bıraktım gece 00.30da emzirdim sabah 07.30 da kalktık emzirdim geri uyudu 10 da aldığım bezde ürat kristalleri gördüm.Çok pişman hissediyorum böyle birşey yaşayan oldumu gece emzirmediğimden mi sıcaklardan terle atmasından mı böyle oldu anlmıyorumda.Gördüğümden beri emzirmeye özen gösteriyorum.Var mı böyle bir durum yaşayan