Kızlar kızım 9 ay 23 günlük 4. Aydan beri mene reddi var uykuya geçerken emer memede uyur ama hamak beşikte dalıyor 1-2 dakika sallayınca kendi odasına geçirdim 7. Aydan beri kendi odasında ama hamaktan yatağa aldığımda uyuyor hamak ta artık tehlikeli bugün ani bir kararla hamak beşiği söktüm amacım desteksiz uyusun değil ama yatağında nasıl uyuyabilirim sizce sallamaya da razıyım zaten meme destekli olduğu için sadece yatağına koyduğumda uyusun istiyorum annem yatagin içine gir emdikten sonra ayağında salla diyor ama gece falan o çok zor olur sizce