melegininannesi38 İlk gün başarılı oldu kizlar kaç günde unutuyor ayrıca gece süt felan da icmiyo tamamen gece beslenmesini kessem dahi bişey olmaz artık demi normalde zaten 1 yasnda kesiliyor gece beslenmesi ama benimki zayıf bebek diye kesmemistim
KuzeyinAnnesi03 melegininannesi38 5 aylıkken gece beslenmesi kestim 15 aylık memeyi bıraktı sizin ki daha büyük üstelik
heidigril melegininannesi38 benim kızımda zayıf 21 allıkken kestik. 3-4 gece sonra alışıyor ama gündüz arada aklına geldikçe istemişti 1 ay falan ağlama krizi olmadan
melegininannesi38 KuzeyinAnnesi03 aynen öyle bende bıraktıracam ikinci gün bugün bu sefer başaracağız sanirim
melegininannesi38 alieray2608 iki gündür emmiyo daha tamame unutmuş değil arada istyo yara oldu diyorum ağlamıyor
pozimom melegininannesi38 göğsünüzdeki sütü nasil hallettiniz benimde 2 gündür emmiyor ama ağrım çok az az sağsam da aciyor
melegininannesi38 pozimom benim zaten süt yok ona rağmen emiyo o yüzden bıraktırmak istedim bide buydu artık