octaviablakee Kızlar selam bebeğim sürekli mızmız ve gergin, kendisini yay gibi geriyor. Gazı yok çıkarıyor.. sebep ne olabilir yıprandım
organikirmik octaviablakee çıkarsa da gazı oluyor o kadar emin olmayın gazı olmadığına. 1 çıkarıyor peşine 3 tanesi sancı yapıyor. Neyse atak da olabilir