Benım kızım da tamamen konuşuyor diyemem ama çabasını görüyorum . Söyledigim kelimeleri tekrar edıyor . 2 buçuk yaşında . Hiç bir sorunu da yok bezi bıraktı , emziği bıraktı . Gelişimsel olarak normal yani . Ha bizim özel sorunumuz cocugunncevresınde üç dil var belki de o yüzden geride kalıyor . Göz teması varsa gelişimsel olarak sıkıntısı yoksa hiç stres yapmayın . Konuştuklarında bu sefer de ay biraz sussa da kafa dinlesek deriz 😂 o günleri büyük hasretle beklıyorum