Sanki birisi büyü yaptı gün yüzü görmesin büyüsü mu anlamadım eltim bebeğini kaybetti kaynanam düştü eşim kaza yaptı üç gündür tavuklarimiz ölüyor bir aydır o kadar çok şey oldu ki nerde ne var bilmiyorum kendi dairemde domuz yağı olduğu söylendi gerçektende evde huzur yok ne çoluk çocuk ne eşimle ben ne üst kattaki ailesi herkes düşman gibi var bi dayıları bu işlerle uğraşan buraya inşaatken o mu bisey yaptı diyorum ama var o negatif enerjiyi hissediyorum 😮💨