Merhaba arkadaşlar ben dogustan hipermetropum bende 1.5 yasindan beri gozluk kullaniyorum bugun 2 yasindaki kizimi doktora goturdum oda hipermetropmus yasayan annelerimiz var mi o kadar cok üzüldüm ki anlatamam ben bu yollardan gectigim icin kizimida ayni seyleri yasayacak olmasi uzuyor beni tabiki cok sukur beterin beteri var ilk olcumde 2 cikti gozu damlali olcumde 3.5 doktor balangic olarak 1.5 numara gozluk yazdi isin garip tarafi ben bu zamana kadar evde gozlemledigim kadar hic anormlallik fark etmedim bu surecten gecenleriniz var mi